Ludo Van Campenhout wordt N-VA lid

Op 23 september 2011

Sommigen gingen er vanuit dat dit al lang in kannen en kruiken was maar de waarheid is dat de toetreding van schepen Ludo Van Campenhout tot de N-VA pas woensdagavond werd goedgekeurd door het bestuur en de ledenvergadering van N-VA stad Antwerpen.

Enige tijd geleden gaf het bestuur van N-VA stad Antwerpen de toestemming om gesprekken met Ludo aan te knopen. Deze gesprekken verliepen zeer constructief en hadden tot doel na te gaan of de visies van de schepen en van de N-VA beleidsmatig en programmatorisch gelijklopend zijn. De conclusie van deze gesprekken is dat dit effectief het geval is.

We hebben het verloop van deze gesprekken teruggekoppeld naar het bestuur van N-VA stad Antwerpen dat unaniem zijn goedkeuring gaf aan de toetreding.

Gezien de democratische traditie in onze partij hebben we dit dan ook voorgelegd aan de ledenvergadering en we zijn trots te kunnen melden dat Ludo vanaf vandaag N-VA-lid is