N-VA laat gewone Antwerpenaren spreken

Op 21 september 2012

Sinds september 2011 organiseert de N-VA gesprekken met de gewone Antwerpenaar. Vandaag willen we al die gewone Antwerpenaren een gezicht geven. Acht mensen brengen daarom een spontane en ongekunstelde getuigenis voor de camera.  Zij staan symbool voor de verandering die de gewone Antwerpenaar wil!

De N-VA voert al een jaar lang campagne. Door te luisteren naar de stem van de gewone Antwerpenaar. Door te luisteren naar zijn of haar verzuchtingen. Met een ronde van de districten, met open meetings en met gesprekken met verenigingen en ondernemingen in Antwerpen. Op 21 april heeft dat geleid tot ons aanbod aan de Antwerpenaar, ons verkiezingsprogramma.

Nadien zijn we terug de Antwerpse straten ingetrokken, opnieuw de boer opgegaan. Met opnieuw een ronde van de districten, met wijkbezoeken en gespreksavonden. Sinds kort gaan we ook van deur tot deur.

Telkens valt het ons op dat de Antwerpenaar concreet verandering vraagt. Over parkeerproblemen, over een gebrek aan goede fietspaden. Over tewerkstelling en ondernemen, over veiligheid en de drugsproblematiek. Over de leefomstandigheden in sociale woningen en over het samen leven in deze stad.

Wij danken Tinneke, Patrick, Katrien, Jan, Hilde, Brahim, Frie en Arlette voor hun medewerking.

U kan de filmpjes hier downloaden.