N-VA STAD ANTWERPEN FIETST WEER 1000 KM MEE TEN VOORDELE VAN KOM OP TEGEN KANKER

Op 13 mei 2021

Antwerpen is de sportstad bij uitstek in Vlaanderen en het hart van de Antwerpenaar is ook groots wat betreft goede doelen.  Ook dit jaar zetten we dit nog eens extra in de verf en zal N-VA Stad Antwerpen weer  een wielerploeg afvaardigen die 1000 km zal rijden tijdens het Hemelvaartweekend (13-16 mei) ten voordele van Kom Op Tegen Kanker.  Beschik je over een koersfiets en fiets je graag, mail naar  patrick.verboven [at] n-va.be voor een kennismakend gesprek en misschien fiets jij binnenkort ook wel mee in ons gezellig wielerclubke “Vlaandriens”.  We kijken er alvast naar uit!

Wil je ons team en de strijd tegen kanker een hart onder de riem steken dan kan je dit op verschillende manieren door:

• het storten van een gift op rekeningnummer Kom op tegen Kanker “BE14 7331 9999 9983”. In de mededeling vermeld je "GIFT" EN “170173990” (dus: GIFT 170173990).  Enkel zo wordt jouw gift aan onze ploeg gekoppeld. Goed om weten: vanaf 40 euro is deze gift fiscaal aftrekbaar
  • Het kopen van doosje(s) met lekkere artisanale wafeltjes (Vanille of Chocolade) aan 6€ p/doos. Bestellen doe je via dit formulier. Stort het bedrag voor 17 april op rekeningnummer BE43 0637 0192 7401 (mededeling: KOTK en “aantal dozen/smaken” We nemen nadien contact met je op wat betreft de afhaling/levering.

Heb je vragen, neem contact met Patrick Verboven (patrick.verboven [at] n-va.be – 0486 92 88 70)